{ WELCOME }

Change Message in welcome_header.html

20 dakika; Intikam; Merhamet; Çalıkuşu; Kara Para Aşk;
Fatih Harbiye; Kösem Sultan; Kara Sevda

Unread postby xhippie » Fri Jan 11, 2013 7:50 pm

Чичек, благодаря за преводите [236.gif] аз още не съм гледала нищо от този филм, не мога да смогна с филми,
рейтинга не ми е определящ, но това изказване, че Туба се държи като красиво дърво на екрана, а партньорът й си е сбъркал амплоато с този филм е малко смущаващо,
из разни форуми прочетох не много привличащи коментари също, но като го изгледам ще си кажа моето мнение, засега нямам ищах, самата история на филма не ме привлича,
а и още ме държи драмата на Суска, та не ми е до втора подобна, пак затвори, пак невинни жертви...

ep 2 BG SUB
http://asi-bg.net/details.php?id=4655
ImageСВЕТЪТ Е ГОЛЯМ И ЩАСТИЕ ДЕБНЕ ОТВСЯКЪДЕ!
Ако разтвориш доверчиво ръце, ще разбереш кой иска да те прегърне и кой – да те прикове към кръста.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby galiateneva82 » Mon Jan 14, 2013 9:42 am

Tuba Büyüküstün Ayşe Arman Röportajı Image

http://www.ozgurdurum.net/Tubabuyukustu ... PO02_Ium3M

Tuba Buyukustun: Ayse Arman Interview(english)
Tuba five years ago and Tuba now, where is the diference?

I was more closed and more like protecting myself from people five years ago. Now i'm much more open, more softener. My doughters are closing to their first birthday, when I look at them i'm positively shocked. I'm 30 years old, two gorgeous child, great husband and work that I'm enjoying to do...What would one person possibly want more?

Doughters, explain their meaning to you?

Ooo, they are everything to me. They were 7 months only with us. With Onur and me. Only four of us and it's great.

No need for nanny, we talk about two babies?

No...No...No need for help. To the people might sounded strange but we actually wanted only us with babies. It was this way even on the day when we left hospital, Onur drived the car and they were back their seats next to us. There our adventure begins, and crying too. Everything seemed as some parent- test for us, but seems like we passed it.

Lots of people have fear, even from taking new-born baby in their hands?

Well, that's not with us, not at all...Onur helped alot there. Really, he was very resourcefull. While girls crying at night he would replace me, especialy when i'm tired. No complying at all. We would love to say we peacefully can stay with our kids at home all the time. But we can't... They were only two and a half months old when they travelled with us in Paris. They would fall asleep in restaurants, something like „keep your children at home“ never was my obsession, I guess we are more comfortable. Some of my Friends would say, when I watch you, it's something like lion family on discovery channel. Never in same place, you are always in move.

Is there something special you ask for your kids?

No...not those things...we aren't obsessed with this

What became your motherhood obsession?

I become obsessed with controling when kids aren't with me. When i started to work, they were 8 months old and I was obligated to hire babysitter then. Even if I made shedule with what she needs to do, i'm still checking, asking dayly reports about Maya and Toprak, or photos of them...I'm to presize in all this. I want to know every move of my doughters.

Don't you ever say „I want leave series, I don't want to lose my precious time with children“?

Yes i'm saying it...But, in both of that I'm recognizing what I actually am, in acting and in motherhood.

Did you hesitate to accept role in series now?

Yes I did, I didn't wanted to do series now. Because, series seaks more time. But this one seemed very interesting to me. I wanted to be this woman, i wanted to revive this woman.

How much actually acting is important to you?

I'm the person who apreciate professionalism, i believe that you must carry it in yourself. And now when I'm involved in all that, I'm obligated to deal with it.

How do you find yourself in your new role?

I will let the audience to rate that. First episode had good ratings. I hope people like it. That woman is totally different than others, did she or not "the murder"? Impossible to resolve.

20 minutes is adaptation of „next three days“ movie, right?

No, original movie is french movie „pur elle“. It will be combination of „next three days“ and other movie. Ezel script writers Pinar and Kerem are making their vision of this movie.

Is there competition relation between Beren Saat and you?

No such a thing between us. It's not based on trouth(facts)

But they constantly compare you?

Yes, series, but it's not fair, not just to me or Beren it's not fair to another persons involved in series.

Have you ever met?

No, simply didn't happen

Pregnancy..how was it for you?

I've got pregnant...There wasn't anybody around me to share their experiences about pregnancy. I guess you wont believe me, but arnold s. movie „junior“ relaxed me. I saw the move and said „Oh „tamam“, my feelings are normal“.

What kind of couple you are?

Onur and I in couple, making eachother stronger

How hard for him is to be married with Tuba Buyukustun?

No dear. He made me underline different view points in my life. Sometimes his „Tuba, where do you looking at“ is his trying to understand me. Because then i was totaly in my own world.

You grew up in Anatolian side?

Yes, I was there and I love it...Go for your breakfast in pijama and nobody cares about it.

„Do you know who I am“ or still seaking...

Who I am, then. Now I'm person who is enjoyong in her job, best I can, but people must now where is the limit of exaggeration. Being famous is not something that lasts forever.

Your feelings changed about your husband after giving birth?

Yes, it's much bigger excitement than before. Because i saw his different side, i met his "father" side. now i feel this excitement will last(he will be by her side)

Tell me about birth experience?

I felt one dissapointment, because I wanted normal birth. One of the girls turned oposite and I was obligated on cesarean section....(rest is about children activeness and her dialing with it)

What is your Story?

My father's side are Cretan's , mother's Crimean. Mother works in advertisement bank section. Father is electronic engineer. Both worked, I was with my grandmother.

Was it sad childhood?

No, but i felt lonely, shy and quiet, in my world...not comunicate to much. I went to goztepe school, than high school, than mimar sinan university, then my life turned away.

Weren't you the prettiest girl in school all the time?

I never care about it, I was trying to find myself. Who am I? What do I want? What's going on with me? I believe in what? What's Life for me? What's Religion for me? What is Love?

Did you find your answers?

Step by step, yes

What did you imagined for your future?

I didn't...I didn't know what to do...Tomris saw me in commercial and rest of it...just happen

How did you decide to act in commercial then?

In mimar university, one day I was with my friend and we saw photo workshop... I have big fear from camera, Later agencies find me and I started to work on commercials, Tomris discovered me.

Turning long friendship in love, how was it?

After while you starting to understand that love exsists through friendship

What makes Onur different from other men's?

Looking in his eyes, he is the only one that could make me feel better, without words. I am pretty anxious person, but with onur, no need to worry, he is there for me. He can calm me and he is the one who bring „calm“ feeling my life. He is good for me.

How did you decided to marry?

4-5 years we were friends, than lovers, we lived two months together.

How did he convince you?

He didn't, it just happen. Long lasting relationships never end with marriage. Onur knows me very well. He knew he will have to catch me, because I was always afraid of marriage.marriage makes you leave your selfish side. But I didn't left that side.(after getting married)

Who loves more?

It's changing, sometimes he does, sometimes me...

Why did you get married in consulate?

Your wedding day should be your prettiest day in life, far away from protocol, boring stuffs and chaos. 20 people there, only our family. I love Paris very much, it was Onur's suprise.

Social life?

No, not clubs or something like that...We are very boring family.

http://www.facebook.com/notes/asi-i-dem ... 7321451199
Ако един мъж не може да накара една жена да се усмихва, да се чувства щастлива и желана, значи или не я обича истински или не е никакъв Мъж !!!
galiateneva82
виден Муцофил

Unread postby xhippie » Mon Jan 14, 2013 9:54 am

тенкс ще видим Айшето какво е питала, ако имам време през деня ще го преведа
Ако разтвориш доверчиво ръце, ще разбереш кой иска да те прегърне и кой – да те прикове към кръста.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby 4i4ek » Tue Jan 15, 2013 1:51 pm

Ето го и репортажа на Айше Арман с Туба Бюйюкюстюн:
http://www.ozgurdurum.net/Tubabuyukustu ... Pe-TmF9i41

Ако има начин, няма дори и репортаж да ни даде, сега го прави заради "20 минути".
Странна жена.
Когато всеки иска да е в центъра на събитията, тя казва, че това не я интересува "аз не се интересувам от вашите правила"
Е аз пък обожавам това й отношение.
Туба Бююкюстюн сякаш я насилваме да е известна.
Тя не се интересува от нищо, освен от своя свят, който си е създала.
Прилича ми на малкия принц. Изглежда малко тъжна и самотна.
Не се доверява на непознати хора, не се отпуска. Тя е сам-самотно дете.
Родителите й работят много и тя израства с баба си от страна на баща й. После е изпратена в училище с пансион.
Оттам мисля идва самотата й, това наследство е от деството й.
Но не си мислете, че се опитвам да кажа нещо лошо, напротив, искам да подчертая, че именно тази самота прави Туба токлова различна, изумителна изобретателна. Нейната вътрешна красота е нейното богаство. Това няма нищо общо с външната й красота, която виждаме. А тя дори не се смята за красива.
Много харесва работата си и я върши с голямо удоволствие, но не знае дали ще я прави и след 5 г.
Не се вълнува и от факта дали ще е известна след 5г. Сега чувства любов към играта, затова и снима, но за после не знае.
Приела ролята в "20 мин" заради характера на героинята, много обичаща жена, точно като нея.
Инатлива, упорита, не прави нищо, което не й харесва. Но разпитва за нещата около нея с детайли. Единственно за любовта си към Онур Сайлак не си търси сметка. А също и за дъщерите си Майа и Топрак.
Само погледите на Онур са достатъчни за да я успокоят.
Дали след 5г.ще съм известна никой не може да знае.

Каква е разликата между Туба от преди 5години?
Преди 5 г.бях много резервирана към живота и хората. Сега съм по открита. Омекнах. Дъщерите ми са вече на годинка. Когато ги гледам не мога да се спра да се чудя. Вече съм на 30 и имам две невероятно красиви деца, съпруг когото много обичам и работа, която работя с удоволствие.

Какво означават за теб близначките?
О-о-о, те са всичко за мен! Аз и Онур сами ги гледахме, без чужда помощ, искахме да сме само четиримата, беше невероятно.

Нямахте ли помощница, все пак са близнаци...
Не, нямаше, не съм търсила помощ. На хората им се струва странно, но ние наистина искахме да го изживеем само четиримата.
Когато излезнахме от болницата, Онур караше колата, аз седнах отпред, защото те с техните столчета заеха задните седалки, но като се разреваха по едно време, аз съм оперирана не мога да се пресегна, имахме много преживявания. Всичко това ми се стори като тест за родителство. Но ние го преминахме успешно.

Много хора се страхуват да вземат в ръце новородено.
При нас не беше така. Онур е страхотен помощник, не само на приказка ,но и наистина, много е оправен.
Когато съм много уморена и момичетата заплачат, той не ме буди, а сам се грижи за тях, дава им от предварителното изцедено мляко, сменя памперси.
Когато бяха на 2 м. и половина отидохме с тях в Париж ,всички казаха, че сме луди.
Ние ходим навсякъде с тях, по ресторанти се е налагало да ги храня, но това не ме притеснява, повече бих се притеснила да ги оставим, толкова са малки.
Една приятелка ми каза, че като ни гледа има чувство, че вижда семейство лъвове по Дискавъри канал. Семейство което е непрекъснато с малките си .

Притеснявате ли се от фактори като вятър, климатици какво ядат?
Не тези фактори не ме притесняват, не сме маниаци.

Какво е за теб майчинството?
Ако не съм с тях, контролирам всеки един момент. През 8-мият им месец си наехме жена, защото започнах снимки. Показах й всичко до най-малка подробнос и я помолих да ми съобщава за всичко, да ги снима и да ми праща снимките. И тя прави точно така, постоянно ми дава рапорт. Аз съм на снимки, но трябва да знам всичко свързано с тях.

Понякога казваш ли си - по дяволите сериала, аз трябва да съм с момичетата?
Да казвам си, но има и такъв момент, че колкото ми прилича майчинството, толкова ми и прилича да играя.

Когато приемаше ролята имаше ли притеснения?
Имах, всъщност не искам да се снимам в сериали. Смятам, че те крадат от живота на актъорите. Но този проект много ме развълнува. Исках да съм тази жена, да оживея в тази героиня.

Колко си навътре в ролята?
Нека зрителите сами да преценят това. Рейтинга на първа серия беше висок, дано да се е харесал.
Много различна жена е героинята ми. Има убийство, но зрителя не може да разбере дали тя е виновна или има друг убиец.

"20 мин."е като близнак на "План за убийство".
Не оригиналът е смесица от един френски филм със План за бягство и носи стила на сценаристите на Езел - Пънар Булут и Керем Дерен.

Вие каква двойка сте?
Аз и Онур се допълваме и всеки един от нас извисява другия.

На Онур дали му е трудно да е женен за Туба?
Няма такова нещо. Единствено моя светоглед го притеснява. Понякога ме пита от коя страна гледам нещата, че виждам нещата така. Но винаги се опитва да ме разбере. Аз наистина живея в мой свят.

В предградията на Анадола ли си израснала?
Да. Винаги съм била тук. Обичам това място, тук ако на закуска слезезш с пижами на никой няма да му направи впечетление.
Знаете ли коя съм?
Че коя съм аз. След 5 год. може никой да не си спомня за мен. Сега правя нещо, което ми доставя удоволствие, опитвам се и добре да я върша, но човек не трябва да се самозабравя. Тази известност може да не трае вечно.

След раждането усещаш ли промяна в чувствата си към съпруга си?
Да, сега успях да видя още една страна на съпруга си - да е баща, сега го чувствам по различен начин, сега знам, че това е мъжът, когото ще обичам вечно.

Какъв опит е да родиш?
Исках нормално раждане, но едната близначка беше обърната и се наложи да родя секцио, за което съм разочорована. Но по време на операцията бях в съзнание, когато се родиха исках да ми ги дадат преди процедурите на къпане, но не ми ги дадоха, за което много се ядосах.

Между вас с Берен Саат има ли съревнование?
Няма такова нещо, като няма друго, пишат и надуват празен балон.

А запознахте ли се?
Не сме се срещнали.

Винаги ви сравняват..
Да, но обикновено ние представяме някой сериал и това е все едно сравняват сериалите.
Когато бях бременна, нямах познати с опит от бременността.
Може да не ми вярвате, но много ми помогна и успоки филмът на Арнолд Шварцнегер "Джуниър". Когато изгледах филма разбрах, че чувствата, които изпитвам, са съвсем нормални. Филм, в който мъж беше бременен ми помогна да разбера състоянието, в което се намирам.

Каква е твоята история? -По бащина линия си от Гирит, а по майчина от Къръм.
Майка ми работеше в един клон на банка в рекламния отдел, баща ми беше инженер. И двамата работеха много, затова ме гледаше баба ми по бащина линия, после ме записаха в училище на пълен пансион.

Спокойно детство ли беше твоето?
Не, бях много самотна. Живеех във свой собствен свят. Постоянно мечтаех. Бях дръпната, но спокойна.
Не общувах с хора, които не познавах. Смятах се за неразбрана.

Винаги ли беше едно от най красивите момичета в училище?
Никога не съм смятала така. Никога красотата не е означавала много за мен. Аз търсех себе си . Коя бях? Какво исках? Какво се случваше с мен? В какво вярвам? Какво означава живота за мен? Какво означава вярата? А какво е любов?

Намери ли отговор на въпросите си?
Не можех. Не знаех какво да правя. Томрис Гиритлиолу ме е видяла по рекламите и от там започва всичко...

А как се реши да играеш в реклами?
Един ден с един приятел обикаляхме из Университета да го разгледаме. Видяхме, че има снимки. И аз имам фобия към фоографията, не обичам да се снимам. И сякаш нарочно искаха да ме снимат, помолиха ме само за едно каре и не можах да откажа. После разбрах, че тези снимки са отишли в агенция. Намериха ме, започнах да играя в реклами и така Томрис ханъм ме открива.

Какво е дълго приятелство да се превърне в любов?
После разбираш ,че любов е имало винаги ...

Кое е различното на Онур от другите мъже ?
Когато ме погледне, това е единственият мъж, който ме кара да се чувствам добре. Няма нужда да говоря, достатъчно е да го погледна. Аз съм по различна от него, винаги имам един въпрос, винаги съм неспокойна. Той отнема моите притеснения и напрежение, той ми действа добре. Първо около 4-5 г.бяхме приятели. После изживяхме любов и започнахме да живеем заедно. Около 2 месеца живяхме в един дом.

Как те накара да се ожените?
Не ме накара ,случи се.Онур ме познава. Ако ще се женя трябва да стане веднага. Ако дълго време флиртувахме и бяхме гаджета можеше и да не се оженим. Не бих се отдалечила от познатия си и сигурен живот. Аз съм страхлива. А брака е като да се откажеш от своя егоизъм. Разбира се да си егоист е много по лесно и комфортно...

Защо се оженихте в консулството?
Това вместо да е най хубавия ти и забавен ден, обикновено се превръща в един протокол с много дълъг списък. Поздравяват те, целуват те, трябва да разговаряш с тях. Ние бяхме само 20 души, само семейството. Онур знаеше колко обичам Париж и ме изненада така.

Какво правите с парите, които печелите?
Аз не работя от около 1 и 1/2 г. и Онур около една г..Оженихме се, взехме си жилище, после раждането...

А социалният ви живот?
Не, не излизам по клубове или другаде, общо взето ние сме доста скучно семейство.
Last edited by 4i4ek on Mon Jan 21, 2013 1:31 pm, edited 2 times in total.
4i4ek
Регистриран

Unread postby xhippie » Thu Jan 17, 2013 9:23 am

Благодаря за превода, Чичек, друго си е от оригинал [image001.gif]

http://televizyongazetesi.com/tuba-buyu ... Pel_WdvawS
това е от днес, доколкото разбрах коментират че Туба може да промени всичко за ролята си, но косата й дори в затвора се финансира от рекламата и нея не я променя
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Thu Jan 17, 2013 11:46 am

пак прочетох интервюто, не ме оставя чувството че това е интервю за Онур, очаквах повече за филма, който снима, нали затова се е съгласила на интервю, всичко го правят с рекламна цел, разбираемо е.
Но от това интервю разбрах, нещо отдавна повдигано от други интервюта и коментари в пресата,
че е чепата, че се има за различна и държи да е такава, начинът по който го прави е чрез безпардонно отношение към другите, ако общува с тях, то е за да ги подлага на разбит и да им държи сметка за всичко, неуверена е, противоречива, сама себе си не разбира, затова си измисля, че живее собствен свят. Има такива хора, които много държат да натрапят на другите ,че са различни, демек единствени на земята и всички са толкова прости, че не могат да ги разберат. Ту не иска да играе, ту много обича работата си.
В текста на английски има един пасаж, дали го има на турски Чичек ще каже, но в него пише, че много би искала да си живеят четиримата вкъщи завинаги, но не могат да си го позволят и се налага да работят. Т.е. ако икономически не е принудена няма да се показва. Не обича да се снима, пъсле пък много обича. май нищо не обича, освен Онур. Що за характер е това. Бих казала, че лети в облаците, ако беше по креативна. Но сега го намирам за глезотия и неуравновесеност. Тоя тип дето се имат вечно неразбрани са ми много ясни.
Терзаят себе си с несъществуващи неща, тъй като се имат за център на вселената, и съвсем безпричинно с терзанията си тормозят хората около тях, вменявайки им несъществуващите черти от техния измислен свят. На тях никога никой не им е угодил. Горкия Онур. Стана ми жал за него. А и горките й фенове - тя не се интересува от тях, само да й вдигат рейтинга та да си вземе пачките и да си ходи при Онур. Предлагам роля за Онур, успешно би с
е справил сигурно в "Укротяване на опърничавата"

Освен всичкото искам да допълня, че аз самата съм живяла и учила в пансион, но това ме направи по-борбена и оправна, а не по-съмнителна, така че ми е много странно това да обвинява родителите си, че защото не са я дундуркали е станала такава мнителна и самотна.

Съжалявам , но нещо много ме подразни с това интервю.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby 4i4ek » Thu Jan 17, 2013 4:16 pm

Аз съм на същото мнение ,след това интервю.Много я харесвам,но тя в това интевю наистина си противоречи,и това че не се интересува от хората извън нейния свят не ми допадна.Трябва да обичаш хората ,ако искаш те да те обичат .По мое мнение тя играе много добре ,само ако играе с Мурат.
Да ме извинявате ама аз ако играя с Мурат ще изиграя ролята си също толкова добре. [smeese.gif]
4i4ek
Регистриран

Unread postby xhippie » Thu Jan 17, 2013 8:20 pm

[237.gif] не мога да я оценя много като актриса, защото аз не съм гледала други филми с нейно участие, където да е имала много различни роли. Гледала съм само Аси и ПнС, в Аси ролята й беше на доста вироглава, което явно е и част от характера й и може би затова и така добре й се получи, а що се отнася до флибения й поглед, която и да е от нас ще го докара перфектно до Мурат [smeese.gif]
а от ПнС в началото бях много ентусиазирана, в ролята на циганка беше отлична и много ми харесваше, но до момента на снимките на Сами и режисурата на Джевдет,
после стана една разтегната приказка за лека нощ деца, новият режисьор не успя да развие добре образите, според мен.
От момента, в който Несрин цяла серия рева, че не може да си вземе гардероба в новата къща, до края го изгледах на вентилатор, колкото да го завърша.
А либофта й с оджата така и не можа да ми стане симпатична, тъй като от първия миг го възприех като педи и ми беше комично как се поти като я доближи.
Както и да е, миналото си е минало, дано има успехи в бъдеще, че някой трябва да храни тия деца, па макар и да постъпва като своите родители. Те поне са я дали на баба й, а тях ги гледа чужд човек. Добре че са две, че да не чуе същите думи за самотата от тях. Как ли се чувстват родителите й като толкова пъти го споменава това.
А това с Берен не го разбрах, как да не се познават, след като имат общи снимки. Много бързо отби въпроса.

Със Сускунлар Мурат успя да излезе от ролята на Демир, може би 20мин е нейния шанс да излезе от Аси и да тръгне напред. Желая й творчески успехи и дано наистина е щастлива с Онур.
По това си приличат с Мурат, силно се опитват и двамата да убедят всички, че са много влюбени в половинките си. Всъщност, Мурат твърдеше, че е бил влюбен в Буба, Туба казва, че се чувства спокойна до Онур, но любовта е нещо велико да я изпитваш, та дори да те тревожи, дано я изпита, ако не е, това може да я промени.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Sat Jan 26, 2013 12:53 pm

26 Ocak 2013
http://www.diziler.com/haber/20-dakikada-kriz-cikti

20 Dakikada kriz çıktı

Tuba Büyüküstün'ün başrolünü İlker Aksum ile paylaştığı "20 Dakika" dizisinin yönetmeni değişti.
Dizinin reklam kökenli yönetmeni Serdar Işık'ın ilk bölümden itibaren değiştirilmesi gündemdeydi. Dizinin senaristlerinden Kerem Deren'in "Benim yazdığımı olduğu gibi çekemiyorsun" diyerek yönetmene tepki gösterdiği ortaya çıktı. Dizinin yönetmen koltuğunda artık son olarak "Uçurum" dizisini çeken Ali Bilgin oturacak. "Kaçış Planı" filminden uyarlanan dizinin ilk bölümü Star TV tarafından beğenilmemiş ve ek sahneler nedeniyle yayın tarihi gecikmişti.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby 4i4ek » Sat Jan 26, 2013 2:50 pm

Tuba Büyüküstün'ün başrolünü İlker Aksum ile paylaştığı "20 Dakika" dizisinin yönetmeni değişti.
Dizinin reklam kökenli yönetmeni Serdar Işık'ın ilk bölümden itibaren değiştirilmesi gündemdeydi. Dizinin senaristlerinden Kerem Deren'in "Benim yazdığımı olduğu gibi çekemiyorsun" diyerek yönetmene tepki gösterdiği ortaya çıktı. Dizinin yönetmen koltuğunda artık son olarak "Uçurum" dizisini çeken Ali Bilgin oturacak. "Kaçış Planı" filminden uyarlanan dizinin ilk bölümü Star TV tarafından beğenilmemiş ve ek sahneler nedeniyle yayın tarihi gecikmişti.

Смениха режисьора на 20 мин. с участието на Туба и Илкер.
Режисьорът Сердар Ишък бе човекът ,който даде голямото начало и направи шумната реклама на сериала , но още от началото имаше приказки ,че ще се смени.
Един от сценаристите Керем Дерен не беше доволен от начина на снимане ,той смята ,че не се снима това , което е писал той. Последно на режисьорското кресло ще седне Али Билгин, който го познаваме с работата му от 'Пропаст". Снимките на първата серия се удължиха понеже Star TV не бяха харесали епизода и бяха добавили още сцени, поради което и излъчването на 1 ва серия бе променено.
[d_good_luck.gif]
4i4ek
Регистриран

Unread postby xhippie » Sun Jan 27, 2013 8:23 pm

Мерси, Чичек [image001.gif]
ще взема да го загледам да видя защо толкова недоволства Керем Дерем от режисьора и толкова се коментира, че актьорите са неподходящи

ето и линкове за преведените серии в ютуб
еп.1 http://www.youtube.com/watch?v=pjeZaoBJ ... r_embedded
еп.2 http://www.youtube.com/watch?v=DLmzflBX ... r_embedded
еп.3 http://www.youtube.com/watch?v=r8iqsDhX ... r_embedded
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Mon Jan 28, 2013 9:03 am

изгледах 1 и 2
не виждам какво му намират на Илкер, може би защото не съм го гледала в комедийни роли, но на мен ми хареса как си играе ролята на Али,
намирам че има донякъде визуална прилика с Ръсел Кроу, който играе в американската версия на филма
Първата серия не ми хареса особено, очаквах повече драма при затварянето й, но втората го компенсира.
Може би набира скорост, като изгледам и третата ще пиша повече.
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Fri Feb 01, 2013 11:24 pm

4i4ek wrote:

И във 20 мин пак рецензиите не са в полза на сериала.В най скоро време ще го преведа .

сори объркала съм темата за филма, затова прехвърлям тук поста на Чичек [f205c7259ed599b7b20bc2a63d8780c2.gif]
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby 4i4ek » Sat Feb 02, 2013 12:36 am

Кой каквото ще да казва но" зрителят не е глупав ".Затова сериалът 20 мин. ще понесе това ,което му се полага.Много силно започналият сериал ,се очакваше да се хареса много и да е в началните класации на АВ група.Но зрителския интерес намалява със всяка серия.Слава ,че е предвиден да свърши с 30 серии за да не се мъчим дълго.Разбира се ако преди това канала не сложи край....
В първите седмици макар рейтинга да беше добър сега претърпява загуби в рейтинга на АВ категория.Ако по скалата на 5 трябва да му следим рейтинга ,сериалът е на 4,05 доста назад.Числата най вероятно не ши интересуват ,разбирам.Аз го разбирам ,но дали и другите го разбират.На всички в този сектор им е ясно ,че това е само бизнес,като всичко.Опитът казва че ако от 6 зрители 1 не успеем да му привлечем вниманието и интереса ,то този сериал е мисията невъзмовна.Трябва да се спре от екран.По добре да излъчваме реклами ,защото асъл парите са в рекламата.Разбира се всеки сериал се прави с много надежди ,всички телевизионери имат големи очаквания.
Но 20 мин .не успя да задържи дори един от всеки 6 зрителя.
В първите три седмици не успя да запази добрия си старт.
Сега ще кажете от къде знам и съм сигурна в неуспеха ,следя много внимателно излъчваните серии.Сериалът е по филм който харесвам много."План за бягство".
Не знам защо ни предлагат вода ,като вода.,надявам се да не стане лошо копие.И за Илкер Аксум имам малко вече различно виждане.Смени се режисьора на 20 мин.,защото сценаристът каза ,че сериалът не се снима така както го е писал.Това ,което аз знам е ,че сценаристът пише ,а режисьорът снима .Режисьорът е очите на сценариста.Значи той казва как да е ,но явно в нашата страна е по друг начин.
Сценаристите цяла година са писали сценария!Сигурно е било много трудно да се напише този сценарий?Подиграват ли ни се?.Копирали са нещо готово,и какво толкоз ги е затруднило.Филм ли се снима или сериал?.Един съвет от мен вместо да отделите толкова време да опишете водата ,като вода пишете си ваши сценарии,предложете ги на телевизиите или снимайте филм ,но по свой сценарий.Ако продължавате така не 20 мин,дори и 5 не би се гледал.И това би било жалко за труда както вашия ,така и на зрителя.
С пожелания за успехи с вашия собствен труд....
4i4ek
Регистриран

Unread postby xhippie » Sat Feb 02, 2013 11:02 pm

Днес голям филмов маратон направих, изгледах френския оригинал на филма - Всичко за нея, после и американския - Следващите три дни,
и накрая и третата преведна серия на 20".
Преди да си напиша впечатленията от филмите, малко инфо за една спомената личност
13-тият султан

Мехмед III
(1566–1603) – османски султан от 1595. Син на Мурад III. Възцаряването му е ознаменувано с убийството на 19-те принца – братя на султана. Управлява под силното влияние на майка си – венецианката Сафийе Султан. Завладява (1596) крепостта Ерлау (Егер) в Северозападна Унгария, води военни действия (1594) срещу княжествата Трансилвания, Влахия и Молдавия, потушава Търновското въстание (1598) в българските земи, вълненията (1597–98) в Сърбия, Херцеговина и Черна гора, "джелялийските бунтове" (1599–1602) в Анадола, иранските войски влизат в Ереван (1603). Продължителните войни поставят на изпитание имперските финанси. Слабостта на Мехмед III и централната власт вече загатват за настъпващата криза и упадък на империята. Погребан в двора на джамията "Света София".
печатът му Image
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Sun Feb 03, 2013 12:57 am

BL04 http://www.youtube.com/watch?v=ZqY9JQjD ... r_embedded

емблемата в момичето, което убиха е с надпис Ankara Kozacık Kız Lisesi, 1975 - Девически лицей

xhippie
Скромна и невинна

Unread postby karma » Tue Feb 26, 2013 9:13 pm

[28307_696.GIF] Днес се поразходих [tiptoe.gif] тук-там, нагоре-надолу [de-87.gif] и да донеса малко инфо
20 Dakika Birleşik Arap Emirlikleri ve Bulgaristan’da da Yayınlanacak
http://www.webtr.de/20-dakika-birlesik- ... nacak.html
Превод Мишел [image001.gif] : 20 минути въпреки, че е нов сериал започнал наскоро е закупен от Обединените арабски емирства и България. Феновете на Туба от православните страни с вълнение очакват сериала. Арабите отсега гледат сериала от интернет. Казаните думи на директорът за Турция на тв компанията MBC Абдулфеттах - "Достатъчно ни е в даден сериал да се види дори само сянката на Туба, за да го вземем. Тя е марка."

http://www.gecce.com/magazin/haber/tuba ... de-goruldu
Сериите с бг субтитри в asi-bg.net с благодарност на момичета заели се с превода [d_good_luck.gif]

[f205c7259ed599b7b20bc2a63d8780c2.gif] Признавам, изгледала съм само първите три серии, като наваксам ще [write a letter.gif] впечатленията си за филма и играта на актьорите.

Unread postby karma » Tue Mar 26, 2013 10:11 pm

Блогът "Сериали в България" е публикувал интервюто на Туба от м.януари 2013 за в-к Хюриет http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/223 ... yazarid=12
Туба Бююкюстюн: "Близначките за мен означават всичко"
Не обича да говори за себе си.Не обича да казва:"Аз!".Не обича да я забелязват.Ако е възможно,няма да дава дори и репортажи.Сега,обаче го прави заради новият й сериал „20 минути”...В по-долните редове ще разберете всичко за новите проекти и семейството й.
Каква е разликата между Туба отпреди 5 години и тази сега?
Преди пет години бях много по-затворена и по-предпазлива към живота и хората около мен.Днес вече съм много по-открит човек.Станах по-мека.Дъщерите ми вече са на една годинка.Като ги гледам не спирам да се питам:"На 30 години съм, имам най-прекрасните две деца на света, съпруг, когото обичам и работа, от която се вълнувам. Какво друго може да иска човек!".
Какво означават за теб близначките?
Те за мен означават всичко.Седем месеца ги гледахме сами.Онур и аз.Бяхме само четиримата.Беше прекрасно!
Нямате ли детегледачка? В края на краищата това са две бебета.
Не,нямаме.Не сме търсили помощ.Като говоря така,на хората може да им звучи странно,но ние искахме да сме си само ние.Онур,аз и новородените ни близначки.Изписаха ни от болницата.Ако беше само едно бебе,щяхме да го сложим в бебешко столче за кола и аз щях да седна до него.Но понеже ние си имаме две,аз трябваше да седна отпред.И Онур управляваше колата.Приключението започна.Разбира се,и те почнаха да плачат.Аз съм с операция,не мога да се обърна назад,не мога и да ги стигна.Всичко беше като един изпит,който засега сме минали успешно.
Много хора биха се страхували дори от това да вземат в ръце новороденото си бебе...
Ние не сме от тези хора.Онур е изключителен добър помощник.Не само на думи,но наистина е такъв.През нощта,когато момичетата заплакват и ако аз съм много уморена,става, храни ги с моето мляко,което съм си изцедила.Сменя им памперсите.Нито сме се оплаквали,нито пък сме се побърквали.Всъщност ако зависеше от нас,ние няма и да работим.А ще си стоим винаги вкъщи с момичетата и ще си живеем щастливо.Но не притежаваме този лукс.Длъжни сме да работим.Когато бяха на два месеца и половина ги взехме и отидохме в Париж.Казаха ни,че сме луди.Ние си ги сложихме в бебешките им ранички и с тях се разхождахме навсякъде.Приспивахме ги в ресторантите.Нямаме такива задръжки и да си кажем:"Те са малки и трябва да стоят в къщи!".Не сме напрегнати и неспокойни родители.Май сме от спокойните родители.Една моя приятелка ми казва:"Като ви гледам,имам чувството,че гледам семейство лъвове по Дискавъри".Децата стоят тук-там по нас,напълно естествено.Качват се върху нас,после пак слизат.Те винаги са с нас каквото и да правим.
Аман духа вятър, ще се простуди от климатика, да не пипа това, да не пипа онова...
Няма такова нещо.Това не ни притеснява много.
Добре,а какво в майчинството ти се е превърнало във фикс-идея?
Ако не съм до тях се превръщам във вманиачена контрольорка.Искам да знам всичко за тях. На 8-мия им месец по принуда вече си имат детегледачка.Защото почнах да работя.Разказах и за нашия режим.И я помолих:"Когато мен ме няма,ще ми даваш рапорт за всичко,свързано с Мая и Топрак.Ще пишеш за всичко подробно.И снимки ще пращаш...".Сега тя прави точно така.Непрекъснато ми праща съобщения.Да,аз съм на снимачната площадка,но трябва да знам всеки един момент какво правят дъщерите ми.
Понякога не си ли казваш:"Да вървят по дяволите сериалите,аз изпускам толкова много неща от живота на дъщерите си!"
Казвам си.Но както майчинството ми може да определи какъв човек съм,то по същия начин може да го направи и актьорството ми.
Когато приемаше ролята имаше ли някакви колебания?
Имах.Всъщност не исках да играя в сериали.Защото сериалът е нещо,което ти краде от живота.Но този проект много ме развълнува.Поисках да бъда онази жена,поисках да играя тази жена.
Доколко актьорството е важно за теб?
Аз вярвам,че професията на човека е всъщност самия той.Трябва да можеш да я пазиш и цениш,защото това си ти.
Доколко успя да се вживееш в ролята си?
Това ще го кажат хората,които са гледали сериала.С първи епизод имахме висок рейтинг.Надявам се хората да я харесат.Защото тя е много различна жена.Налице е едно убийство.Но така или иначе не можеш да бъдеш сигурен дали го е направила тя или не.Не можеш да я разгадаеш.
"20 минути" пълна адаптация ли е на,"План за бягство"?
Не.Оригиналът "Pour Elle" е един френски филм.Нещо разбъркано между него и "План за бягство".Има писано и от Пънар и Дерен-сценаристите на "Езел".
Има ли конкуренция между теб и Берен Саат?
Няма такова нещо.Не могат да открият нищо и затова започват да си измислят,но не е вярно.
Непрекъснато ви сравняват…
Да представят сериалите така,сякаш само актьорите участват в създаването му е голяма несправедливост спрямо всички онези хора,които са се трудили за създаването му.Че в сериалите не участваме само аз и Берен.
Запознавали ли сте се с нея?
Не,не ни се удаде такъв случай.
Каква двойка сте с Онур?
С Онур сме двойка,която се цени един друг.
На него трудно ли му е да бъде женен за Туба Бюююкюстюн?
Не,разбира се.Единственото,което го затруднява е моята различна гледна точка в живота.Понякога казва-"За бога Туба,от къде (от какъв ъгъл) гледаш ти?"-опитва се да ме разбере,защото аз живея в свой собствен свят.
В Анадола ли отрасна?
Да,само тук.Много го обичам.Дори ако отидеш на закуска с пижама никой няма да се впечатли.
Не си човек,който се изтъква-"Ти знаеш ли коя съм аз?"...
И без това,коя съм аз.След пет години може и никой да не си спомня за мен.В този момент работя работа,която ми доставя удоволствие,старая се да я върша добре,но човек не трябва да се превъзнася.Тази известност може да не продължи цял живот.
След раждането има ли разлика в чувствата към съпруга ти?
Да,изпитвам едно по-различно вълнение към него.Видях една друга негова страна,опознах го като баща.Чувствам вълнението към човека,който вече ще бъде винаги в живота ми.
Какво представлява раждането?
За мен беше разочарование.Исках нормално раждане,но една от близначките беше тръгнала обратно и се наложи секцио.Въпреки,че бях с епидурална упойка и бях будна не ми дадоха веднага децата,там един куп процедури минаха,миха,някой много плачеше,с упорство казвах "Дайте ми ги",но не ми ги дадоха и се подразних.
Каква е твоята история?
От страна на баща си съм от Крит,а от страна на майка ми от Крим (кримските турци).Майка ми работеше в рекламния отдел на една банка,а баща ми беше електронен инженер.Понеже и двамата работеха ме гледаше баба,от малка станах самостоятелна.
Тъжно ли е било детството ти?
Не,но малко самотно.Живееща в своя свят,мечтателка,срамежлива и тиха.Учих в началното училище "Гьозтепе",после в лицея Доуш,университета Мимар Синан беше повратна точка в живота ми.
Във всяко училище една от най-красивите ли беше?
Не съм се имала за такава.Красотата не ме интересуваше.Моите проблеми се намираха в мен.Коя съм аз?Какво искам?Какви качества/неща има в мен?В какво вярвам?За мен какво е живота?Религията какво е за мен?Любовта какво е?
Намери ли отговорите на тези въпроси?
Лека полека ги намирам.
За какво бъдеще мечтаеше?
Не мечтаех.Не знаех какво ще правя.Томрис Гиритлиоолу ме видя в реклама,после идва останалото.
Добре,как се реши да участваш в реклама?
Един ден с една приятелка в Мимар Синан обикаляхме "Къде, какви ателиета има?".Гледахме,имаше фото-сесия.Аз имах фобия към фотографията,не обичах да се снимам."Може ли и вие да се снимате?","Моля ви, само едно каре!" казаха ..не възразих.После разбрах,че тези снимки са отишли в една агенция,потърсиха ме и започнах да се снимам в реклами.Бях една от момичетата,които задават въпроси на Хюля Авшар в рекламата на Molped.Госпожа Томрис така ме откри.
Какво нещо е дългото приятелство да се превърне в любов?
После разбираш,че всъщност винаги е имало любов.
Какво отличава Онур от другите мъже?
Онур е единствения мъж,който ме кара да се чувствам добре,когато го погледна в очите.Няма нужда от говорене,достатъчно е да го погледна в очите-"Добре,спокойно,всичко е наред,всичко е добре",дава ми това усещане.В сравнение с него аз съм доста неспокойна натура-"Правилно ли е,добре ли е,не е ли?",подобни чувства имам в себе си.Когато става дума за Онур-"Добре,няма нужда от обяснения,мога да се отпусна."-мога да кажа.Той е успокояващ,взимащ безпокойството ми човек.Добре ми се отразява.Като противоотрова.
Как решихте да се ожените?
Четири-пет години бяхме приятели.После станахме гаджета и два месеца живяхме заедно.
Как те убеди?
Не ме е убедил,просто стана.Аз никога не съм се женила след дълъг флирт.Онур ме познава.За да се оженя трябва да стане веднага.Ако бяхме изживели дълга любов,щях да свикна с нея и нямаше да искам да се женя.Защото не искам да изляза от безопасния живот,който съм познала (т.е. страхува се от промяна).Има страх в мен.Женитбата и без това е отказване от егоизма на човек,от неговото аз.Разбира се,че да си егоист е комфортно и по-лесно.
Кой от двама ви е по-влюбеният?
Променя се,видоизменя се... Понякога повече той,понякога аз...
Защо се оженихте в консулството?
Този ден,който трябва да бъде най-забавният,щастлив ден...целуни онзи,поздрави този,с тези води разговор докато се каже...Обръща се в един скучен протокол това събитие.И хаоса.Само семействата ни присъстваха,бяхме около 20 души.Онур устрои тази изненада,защото знаеше колко обичам Париж.
Какво правите със спечелените пари?
От година аз и Онур не работим.Оженихме се,съградихме дом,децата се родиха...
Социалният живот...
Не,не ходим по клубове.Скучно семейство сме.
източник: http://serialiofbg.blogspot.com/2013/02 ... st_14.html

Unread postby xhippie » Wed Mar 27, 2013 1:00 am

амиии, освен да кажа, че Сериали БГ са поизостанали, техният превод е от руски сайт, там съм видяла някои от специфично употребените изрази в превода на интервюто,
същото интервю по-горе на страницата Чичек го беше превела още на 15.01. от турски
но колкото повече, толкова повече, както казва Мечо Пух [107.gif]
Благодаря, Карма!
xhippie
Скромна и невинна

Unread postby xhippie » Mon Apr 08, 2013 8:31 am

Гече е дал възможност за обсъждане защо въпреки интернет гледаемостта, рейтинга пада
http://www.gecce.com/magazin/haber/inte ... de-tutmadi

Много от коментарите са, че звездата на Туба избледнява, въпреки рекламите
Едни намират несъответствие с партньора й Илкер и твърдят че той е отличен актьор,
а предпочитанията да гледат в интернет е заради заетостта на хората.
Определят и отделни епизоди които са добри, феновете спорят и за това, че феновете на Туба все повтарят колко е красива,
но това не е достатъчно и е доста посредствена. Други пък, че ролята не е подходяща за Илкер, въпреки добрата му игра.
Сценарият зациклил и на никой не му се гледало такива неща по телевизията. Народа иска екшън американски тип или любов.
xhippie
Скромна и невинна

PreviousNext

Return to Други сериали и филми